Och så kom helgen..

g?ran
Vår stallkatt Göran ligger och solar lite på brunnslocket ^^


Helger ja. Existerar dom fortfarande? Det här är helt klart en av de segaste veckorna i mitt liv, ever. Tiden liksom, står stilla. Iallafall när man sitter och skriver slutprov i spanska, eller  sitter och väntar på att sista lektionen för dagen ska sluta.

Idag var jag uppe med kvasten, för att citera min vän Frida. Klockan sju ringde (eller nej, vibrerade) min lilla odrägliga telefon att jag skulle upp och fixa frulle, för att sen dra iväg till sommarjobbet. Inget städande idag, så jag var klar redan vid tiotiden. Red en runda med hästbullen i skogen och sedan tillbringade jag några timmar ute i solstolen på altanen, dock utan större resultat. (TÅÅÅÅÅLAAAAMOOOD!)

Nu ska jag pysa iväg till några homies och kolla på film. Ciaao!

Kommentarer
Postat av: Anna

japp de e halvblodsprinsen jag håller på med nu. ja jag vill oxå läsa den nya harry potter.:D Undrar så om det är harry som dör! åh tack så mkt. :) blev en del kläder.. hehe :P

Postat av: Ally

Naw, söt kissekatt :)

2007-05-27 @ 12:46:06
URL: http://princessan.blogg.se
Postat av: Jossan

Dagen lät inte helt fel, söt kissekatt btw! :)

2007-05-27 @ 14:49:44
URL: http://josephinechristina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback