På riktigt-lycklig?

96981-34

Är det den milda marsluften som får känslorna att skena? Om jag hade haft ett svar på frågan varför, så hade jag antagligen skrivit det ungefär här.

Men fuck, det är helt tomt.

Jag är helt sjuuuuuuukt lycklig och glad och lycklig och glad femtio gånger om. Det förbryllar mig! Jag skojar inte. Jag är så lycklig att jag bara vill skrika rätt ut. Springa allt vad jag har rätt ut i skogen och rulla mig i en riktigt lerig vattenpöl. Krama någon riktigt jävla hårt och aldrig släppa.  (okej, jag kan göra undantag.. om ni ber riktigt snällt.)

Jag sitter bara och ler här. Det spritter i kroppen. Jag får rysningar av att bara finnas till. Jag har nästan hjärtklappning och jag vet inte varför. Snälla, låt det aldrig sluta.





Kommentarer
Postat av: Kim Gunnarsson

P r e c i s så känner jag också. Vad är det för fel på oss? :O

2007-03-28 @ 23:04:54
Postat av: Bella

Kim: haha, vi kanske ska fråga haglund vad han egentligen hade lagt i limeläsken? ;D

Postat av: frida

visst gör man det :P, jag vill bara att tiden fram till sommarlovet ska flyga fram :P

2007-03-29 @ 09:19:00
URL: http://queenofheart.blogg.se
Postat av: Kim

Bella: Han kommmer aldrig att erkänna det.. :P

2007-03-29 @ 10:26:07
Postat av: Bella

Frida: Hehe jag håller helt med dig! Sommaren är den absoluta höjdpunkten på året, men frågan är om våren inte är snäppet underbarare? Innan man liksom vant sig vid det varma och härliga.. :P

Kim: Vi får helt enkelt försöka! Antingen så går det eller...så går det inte ;)

2007-03-29 @ 15:19:44
URL: http://brutalabella.blogg.se
Postat av: Kim Gunnarsson

Bells: Vi provar med tortyr! Det om något borde fungera. ;)

2007-03-29 @ 16:46:57
Postat av: Sandraa

Härligt att du är lycklig..:)

2007-04-02 @ 21:16:38
URL: http://fashionbysandra.webblogg.se
Postat av: Bella

Kim: Alright, du väljer metod ;)

Sandraa: Hehe, ja det är faktiskt jättehärligt att bara få vara glad utan någon speciell anledning. Hoppas det är likadant för dig!

2007-04-03 @ 12:59:53
URL: http://brutalabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback