Turn on the air condition?

Puuh, jag fattar inte hur jag ska kunna sova inatt. Det är sjukt hett. Kläderna klibbar. Myggorna tycks helt plötsligt bedrivit inavel eftersom dom befinner sig precis överallt, och lämnar små kliande röda kullar efter sig, speciellt på mina fötter.

Dagen har tillbringats som en strandad säl på stranden,
fixade också premiärdoppet idag, weei! Jag hade nästan glömt hur underbart härlig en varm sommardag kan vara. Lyckades också med bedriften att sätta bikinin typ upponer, fråga mig inte hur. Det känns iallafall lagom kul att veta att man numera har ett vitt avtryck av en felvänd bikini på huden ;D

Gårdagen var jättetrevlig! Massor av tårta och god mat, och trevliga människor på kvällen/natten. Jag och Kajsa gjorde stan osäker framåt småtimmarna, hoppas ni kände er fruktade ;D Jag skulle inte ha något emot att låta tiden gå en aning fortare ;D Nästa år är det VÅR TUR!

Nu väntar sängen, jobb imorgon! Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har inte fått några myggbett än! Och jag tog första doppet i förrgår :) Häääärligt! Hur många år är du? :)

Postat av: Kim

Ett jävla år kvar bells... ett år.. :
Svar från min blogg: Gårdagen (fredagen) var lång, jävligt spännande och grymt kul! Du kommer att veta hur det känns om ett år.. ett år.. ett år.

2007-06-10 @ 10:55:16
URL: http://swingsociety.blogspot.com
Postat av: rebecca

jag har samma problem m värmen, det är för kallt utan täcke men för varmt med :S

2007-06-10 @ 20:18:21
URL: http://rebeccs.blogg.se
Postat av: sofia

mitt första dopp blev igår & sen dess har det blivit 3 till! myggbett kan man lugnt säga att jag har, uppskattar det till 20-30/ben.

2007-06-10 @ 20:42:38
URL: http://imfeelingthis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback