Jag vill hem...

..och sova vidaaaaare! Det finns typ hur många anledningar som helst till det alternativet:
Jag sov typ 4-5 timmar inatt.
Jag är tröttast i universium och hann inte äta frukost, vilket också gör mig till den mest utsvultna i-landsmänniskan denna fredag.
Jag har geografiarbetet att göra klart ikväll. eftersom jag inte hann klart det igår.
Jag ska jobba i helgen, och bör alltså får sova ut innan.
Jag har inga viktiga lektioner idag, det är bara avslutningar i alla kurser typ.

Vad är det då som håller kvar mig i skolan? Enkel anledning!  Det blir hamburgare till lunch. Och med tanke på den uteblivna frullen så är jag sjuuuukt hungrig!

Hur har eran morgon varit?

Kommentarer
Postat av: Linn

jag har sovit ut idag:)

Postat av: Jossan

Bilder kommer upp så fort jag orkar ta kort :p Vilken linje går du? :)

2007-06-01 @ 12:19:25
URL: http://josephinechristina.blogg.se
Postat av: Anonym

heheh ja dammsugaren gillar hon inte heller!

2007-06-01 @ 14:53:15
URL: http://vofflan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback