Göteborg on friday!

Just nu kan jag inte fokusera på så mycket annat än fredag. Klockan åtta på fredagsmorgonen åker nämligen jag, mamma & pappa och Martina västerut, i riktning mot Götet. Det blir en weekend i storstaden, med viktiga besök på vägen dit, bland annat  Lager157 (och jag räknar med fynd, så jag hoppas verkligen jag hittar ngt!) och Hööks. (två hästgalningar som jag och Martina kan helt enkelt inte undvika att fynda lite när Hööks har sommarrea ;D Jag behöver dessutom ett par nya ridbrallor!)

Givetvis blir det också att beträda Lisebergsmarken. Skam vore väl annars, right? Annars kommer helgen (som ni säkerligen redan förstått) mest att gå ut på shoppning. Det känns helt underbart, nu var det evigheter sen jag shoppade loss! (Om jag nu någonsin gjort det, haha ;D)

Mest av allt längtar jag efter TopShop, gahaaaw. Någon mer dunderbra butik som vi måste checka? ^^

Nu blire sängen! Gosh, tidigare än vanligt! Nighty!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul med Göteborg! Ha det så trevligt på Liseberg med en maaaaaaaaaassa berg&dalbane åk! :D

Postat av: Tove

ååh helt orättvist att du ska till liseberg!! vill också dit haha, de e ju skitkul där...:)

2007-06-28 @ 15:05:47
URL: http://toveonline.blogg.se
Postat av: Micke

Ja, vad ska man säga. GBG rules helt enkelt. iih!

2007-06-28 @ 21:55:52
URL: http://lagercrantz.blogspot.com
Postat av: Kim

Softish.. jag får nöja mig med linköping.. HUM!

2007-06-28 @ 22:18:01
Postat av: Emma

ååh jag vill också till göteborg! Det är så mysigt där! och liseberg är bäst! Ha det så kul :)

2007-06-29 @ 19:51:01
URL: http://heatherrock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback