Go Hultan!

Festival. Har det satt sig så har det, nu kan jag inte tänka på något annat. Har hämtat ut armbandet och checkat in de överfyllda campingområderna, som kryllar av sköna, glada, konstiga, trevliga och eeh.. lustiga människor. Det blir nog helt suveränt det där, perfa läge borta på ängen och förhoppningsvis trevliga grannar!

Nu återstår bara beslutet om man ska sova över där eller inte. Hmm.. Med tanke på att vi ändå tänkt vara där i princip framåt till fyra-fem på morgonen så känns den egna sängen (eller syrrans, som är på FIG-läger.. NEJ rummet är inte klart än ^^) vääääldigt lockande.

Mitt armband är Neongult. Neongrönt. Reflexfärg. Självlysande. Kort sagt är det ett sånt där 'Hej-jag-har-fött-barn-och-har-kvar-lappen-runt-armen-så-alla-vet-vilken-unge-som-är-min'- band som lyser upp lite. Fatta vad hett ;D
Fast, det är ändå status att vara funkis. Jag behöver ju exempelvis inte betala en enda spänn för att komma in och jag får en snygg babyblå funkis-t-shirt med den pimpade texten 'funktionär' på ryggen.
Guuud vad retro.

Nu ska jag sova, jobba imorgon igen!
Nighty!


Kommentarer
Postat av: Caroline

vill också sommarjobba, det är ju kul :)

Postat av: Anna

Svar: jaha, okej, vad roligt! :D
ha det så kul!

2007-06-13 @ 12:15:34
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: sofia

svar: ja, verkligen jobbigt med de himla myggbetten som bara ska hålla på & klia hela tiden!!
ha en bra dag :)

2007-06-13 @ 12:35:10
URL: http://imfeelingthis.blogg.se
Postat av: Kim

faaakkkk! Ni missade en fläck när ni städade fukkahs.. :P Närå. Ni var så fina när ni kom där med era sopsäckar och era gula västar... HUM! :P

2007-06-15 @ 01:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback