Förkyld... men jaaa är int' bitter!

Hej.
Idag känns mitt huvud som en varmluftsballong. Och någon skulle behöva släppa ut lite.. gas. Fast jag går all the way och snyter mig var femte minut istället, det funkar faktiskt också.

Dagen har varit full med aktiviteter. Om man dessutom har i åtanke att mitt hjärnkontor i dagarna fungerar som en släkting till Hindenburgaren, så har jag faktiskt hunnit med följande:
- städat rummet
- hjälpt pappa att spika upp lister
- flyttat in sängen
- ridit två hästar

Jag känner mig duktig. Fast helst borde jag nog undantrycka dessa känslor, för egentligen har jag inte gjort någonting. Allt och inget ungefär, men är det sommarlov så är det!

Och nuuuu.... inviger jag snart min säng! Gooood Niighty!


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: ja, det är vi :D oj, inte så smart där ;P hur många ggr målade du naglarna egentligen? haha. jag kan inte lova ngt, men så fort jag kommer till Gbg så kommer Liseberg vara det första jag vill besöka iaf! :D ha det fint du med!
åh, jag vill också ha en makeover på mitt rum!

Postat av: Emma

hehe håller med :) och tack så mycket :)

2007-06-26 @ 13:29:25
URL: http://heatherrock.blogg.se
Postat av: Emma

och detsamma! :P

2007-06-26 @ 13:29:47
URL: http://heatherrock.blogg.se
Postat av: Sussi

Åh, rida på sommarkvällar verkar helt underbaaart!
Måla naglarna är alltid trevligt, vilken färg blev det?=) Kramelikramis!

2007-06-26 @ 14:45:51
URL: http://pusssuss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback