Den som väntar på något gott..

Yehaa, imorgon får jag äntligen inviga den nya sängen, the 120-centimetarn, som stått i garaget i en sisådär två månader. Detta på grund av att mitt rum tagit en jäkla tid, men lever man i en busy familj så gör man, då får allt ta lite tid ^^ The rooom är med andra ord inflyttningsklart imorgon, bara lite uppspikning av lister och städning av golvet som behövs göras. Ska bli underbart att få inreda ett helt nytt place som bara är mitt mitt mitt!

Jag erkänner - jag låter helt manisk över att få göra om mitt rum. Men grejen är att jag väntat på det så himla länge, och inredning är så grymt kul att jag nästan darrar av förväntan ^^ Självklart kommer det slängas upp lite pix när allt är på plats! Jag är så sjukt sugen på att köpa två-tre förstoringar på The Hives från
rockfoto.nu, rama in och sätta upp på väggen. Det vore typ briljant och nästan förbjudet snyggt. Ska bara hitta något sätt att finansiera the fotos först, haha...

Förresten är det så typiskt mig att brusa upp för en sån liten sak som att ha målat om rummet. Greeat Bella, nu har du satt the limit's sky high ;D (Det kommer säkert inte bli hälften så nice som jag inbillar mig, men sak samma)

Underbar ridtur idag också! Var ute med Therésé och hästarna skötte sig bra, förutom när Wille blev livrädd för en liten pojke som backade ner med plasttraktor för en brant backe i full fart precis bakom husknuten.. nåväl, inte så konstigt att han reagerade kanske ^^ Förresten fick jag ryckmani dagen till ära, och ordnade en väldigt somrig, chic frilla till min söta ponny ;D Nu efteråt kan jag tycka att jag kanske tog lite föööör mycket av manen, men det växer ju som ogräs ändå ^^

Ikväll har jag inte hunnit med mycket mera än målat naglarna (läs målat naglarna, tagit bort och gjort om, målat naglarna, tagit bort och gjort om, och målat naglarna...) i den ljusrosa nyansen glacier från mavala, käkat kvällsmat startat om datorn typ fem gånger (tacka guuuud för att jag har lyckats lägga undan pengar till en egen, bärbar dator!) och druckit te.. hehe.

Nu är det godnatt!
Bugar och bockar för alla trevliga kommentarer jag får! :D

wileee
min bulle! oj vad han ser busig ut ^^


Kommentarer
Postat av: tove

tack så mycket..:) haha "som en purjolök" den liknelsen har jag inte hört förr..:P
guuud vad fin häst, han var jättesöt!

Postat av: sofia

göra om sitt rum är ju så himla kul! :) . även att det bara innebär att köpa lite nya inrednings-saker så kan det förändra mycket :)

2007-06-25 @ 10:40:25
URL: http://imfeelingthis.blogg.se
Postat av: Anna

Svar: haha, jo, så är jag! :D när jag åker berg&dalbanor, då är jag inte rädd (jag är lite höjdrädd egentligen)! jag gillar Homer jag med! :D han är så skön, hahaha.
åh, vad roligt att ditt rum är klart! jag älskar inredning, så jag blir exakt som du, haha :) jag blir också sådär när jag målar naglarna! det blir aldrig snyggt :( ha det bra!

2007-06-25 @ 11:58:17
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Anna

Btw, har du inte varit på Grönan? :O shit, åk dit!! men jag har ju aldrig varit på Liseberg, haha, så jag ska inte säga ngt ^^

2007-06-25 @ 11:59:12
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Anna

Jag har utmanat dig i min blogg! :)
Läs mer här: http://annarocks.blogg.se/1182786429_utmaning.html#comment

2007-06-25 @ 18:03:03
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback