Den blomstertid nu koooommer..

S-O-M-M-A-R-L-O-V!
Yeah baby, det känns såååå rätt!
Kyrkan gick fort, prästen var skön och önskade oss en trevlig sommar med mycket 'chill' och sen kastade vi i oss en flundra med mycket pommes och remuladsås nere på Monte Carlo.
Själv lyckades jag med bedriften att få sån skorskav att jag var tvungen att gå barfota på stan typ hela eftermiddagen.
Passade på att notera att Cubus har ett varmt och behagligt golv ;D Nu har jag typ blåsor efter allt kullerstens-grus-varuhus-gående.

Väl hemma sminkade jag av mig och dränkte mig i sololja, och la mig i solen. Efter ett tag kunde jag knappt andas uppe på altanen, så jag förflyttade mig ner till gräset istället. Efter lite tacos så drog jag iväg till stallet, och begav mig ut i skogen på  Wille. Första sommarlovsturen!

Nu ska jag sova, skriver mer imorgon ^^
Natt!


dagens outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback