Spindelmordsförbud, alright?

Nu har det varit outstanding väder i typ 1½ dag. (Om man jämför med alla småländska översvämningar så..) Detta in sin tur leder till att jag försöker vistas ute i solen så mycket som möjligt (Jag är fortfarande ett vanillaface jämfört med syrran.. och NEJ! Det behövs inget bildbevis!) och då kaaaan bloggen blir lite lidande.. som nu exempelvis.

Idag skulle vi egentligen ha kört hö, men vädergudarna hade tydligen bestämt att det räckte med ett lass.. sen fick vi rädda det sista halvfyllda lasset också, typical. Jag som hade kört mental träning hela morgonen och var huuuur pepp som helst på att få mitt skinn sönderstucket av vassa höstrån.. vi tänker dock inte ge upp! Det kom typ mindre än 1 mm regn (säger mig inte ett piss... en millimeter borde ju egentligen, rent logiskt tänkt, vara typ en vattendroppe? Whatever..) så vi ska antagligen försöka få in resten av höet imorgon. (Kom igen, ni behöver väl inte döda varje spindel ni ser? Vi säger såhär - inga spindelmord före 18:00 imorgon! DEAL!)

En liten peppning till Kajsa också, BLI FRISK DIN FUCKAA!
Jag ståååår inte uuuuuuut med att du ska kurera dig hela sommarlovet ^^

Nu ska jag sova, det är jobb imorgon också, sweeet dreams! (Ingen associerar till Mansson hoppas jag? ^^)
Ciaaaao!

Kommentarer
Postat av: Kajan^^

1: You're yellow and I like it
2: Jag är frisk nu mastaah' (A) så du kommer in hit till staden i veckan, aiiight?
3: Pusss <3

2007-07-21 @ 23:21:58
Postat av: Anna

Ojoj, hoppas du har bättre lycka med vädret idag!

Postat av: Kim

Vem är Mansson? :p

2007-07-22 @ 12:53:39
URL: http://swingsociety.blogspot.com
Postat av: Tilda

Jag tycker det kan bli soooool
nu :)

2007-07-22 @ 22:10:27
URL: http://Ttildus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback