Mooovienight!

movie

Lördag igen. Och det gör inte ett dugg att tiden går fort. Jag vill ha 29 JULI. GE MIG 29 JULI!

Jag har förövat mig själv helgen nu, genom att jobba både idag och i morgon. Idag hade jag äran att få rensa ut en gammal verkstad på (snarare en liten bod, men överfylld av gammal bråte!) gården, vi höll på i typ en timme och det var knappt så att den lilla boden var framkomlig ens efter den stunden ^^.

Ikväll har jag mest bara lyssnat på Muse - Supermassive Black Hole, ätit popcorn och kollat på film (Det blev efter lite om och men You, me and Dupree. Livet med beslutsångest är inte lätt!) med Mats. Mamma har förresten försökt göra mitt rum lite mysigare genom att lägga in två vita, väldigt fula trasmattor + ställa en grön krukväst i fönstret.. retro! Jag känner mig fången i 1993 typ.

Av någon konstig anledning känner jag mig oerhört okreativ. Nu blire sängen, så jag orkar jobba imorgon också ;D Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Var filmen bra? :)

Postat av: rebecca

vad ska du göra den 29 juli om inte storsjöyran? :)

2007-07-09 @ 19:50:11
URL: http://rebeccs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback