Det fanns ingen passande rubrik, dude.

Holy cooow! Idag har jag gjort mer än på hela sommarlovet sammanlagt.
- Jag har jobbat. (Lyckades göra mig förstådd hos ett finskt barn och ett danskt barn samtidigt. DET NI!)
- Jag har sett ett lamm gå en brutal död till mötes (Han stångades med ett annat lamm så att han bröt nacken..hemskt!)
- Jag har longerat Wille (Och inspekterat den stoora swimmingpool  som gud har gett Wille i present. Han var jättestolt.) Och ja, det var en översvämning i hästhagen jag pratade om.
- Jag putsade min älskade sadel. (Och det mindre älskade tränset)

Till sist - det största och mest magnifika med denna måndag.. jag var ute och sprang! På riktigt! Heja mig! Jag funderar faktiskt starkt att börja med friidrotten igen. A little more action var det...

Sovtime!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åååh, friidrott är så kul :)

Postat av: sandra

åh, vad duktigt av dej att bara gå ut och springa sådär!skorna jag hade på mej idag kommer ifrån H&M i våras, så de är antagligen slut nu :( men jag har sett liknande på bl.a skopunkten som inte var särskilt dyra :D ha det så bra!

2007-07-11 @ 21:01:15
URL: http://propert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback