Like paketsnören.

Varför känns det alltid som om en del av mig försvinner när jag klipper håret? När man ser längderna falla liksom. Herregud, så farligt är det faktiskt inte! Jag fick en rätt rejäl uppklippning framtill med flikig, längre lugg och så topparna på längderna. Erkänner här och nu att det inte var en dag förtidigt att få tillbaka lite volym i håret.. Jag gick in med platt och elektriskt hår och traskade ut med världens afro ;D
' Ju större desto bättre, som min frisör sa' Gaah, låt mig få vänja mig vid tanken först. tillsvidare kör jag på  med ickelockar. Ska färga håret imorgon också.

Imorgon ska jag intervjua, för första gången 'på riktigt'. Frågorna är klara, nu gäller det bara att hålla sig frisk tills imorgon så är jag (nästan) säker på att det kommer gå.

Tillvidare är jag allmänt förvirrad och shoppingsugen. (Och vänsterhänt. And I'm proud of it!
Lägg 13 Augusti på minnet!

Natti natti, duuudes.


Kommentarer
Postat av: Leni

Din blogg är också as fräsh :)

Postat av: Bella

Leni: hehe tackar :D

2007-03-19 @ 10:29:15
URL: http://brutalabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback