THE HAAAAAJVS!

Så var det då äääntligen dags. Klassen drar till huvudstaden, för att bland annat upptäcka Expressen och tv4, shopping, kolla utställning på Nordiska museét ooooch....*dirr-dirr-dirr-dirr-dirr-dirr* (<- trumvirvel)
Se The Hives in action på annexet.

Jag vet att konserten egentligen inte var huvudsyftet med resan, fast det är allt jag kan tänka på för tillfället. Inte så konstigt kanske? Och förresten mamma och pappa - jag behöver inga julklappar iår. Inte efter DET HÄR.

No more words know, låter bilden tala för sig själv.

96981-106

Kommentarer
Postat av: Elin

svar: haha nej jag vet.. haha.. fortfarande inte helt städat på mitt rum haha:D
åh har du sett The hives??:D

Postat av: Kim Reborn

How was The hajvs? Njutbara?

2007-12-05 @ 18:53:44
Postat av: 209

SÅ UNDERBART BRA DE VAR 007!

2007-12-07 @ 11:43:16
Postat av: anso

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah...(tar luft)...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

2007-12-11 @ 11:09:24
Postat av: kajsa

hahahah, änzos kommentar är klockren! kunde inte säga det bättre själv^^ FETT BRA!:D

2007-12-12 @ 16:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback