Studieteknik, anyone?

Sitter här och skriver lite på sammanställningen i svenska B.. har inte riktigt förstått hur det här ska gå till, men då är det bara att göra det bästa av situationen, och improvisera lite. Och det funkar faktiskt. Vid tolvtiden kommer jag vara så jävla insatt att jag sitter och peppar fram varenda ord..

JAAAAA! KOM IGEN NU DÅÅ OLEEEE OLEEE OLEEE! VAAAAAAD SKREV STRINDBERG I SIN TEEEXT JOHAAAAN OCH MUTTRARNA DÅ? VAAAA? ÅÅÅÅÅH JOOBBBAAAA BELLA, ALL-IN, ALL-IN!

Okej, kanske inte. Men att slöskriva ett ord i kvarten och samtidigt surfa runt och delta i jultävlingar på modette.se och läsa different kind of bloggar, är inte så himla fel det heller.
Om jag har tur så kommer jag ha klart den här texten innan 17 februari.


Kommentarer
Postat av: Elin

svar:Tack så mkt:D:D:D
åh tack, haha jaa, jag är iallafall helt såld;)

Postat av: Määts

Stackars Johan och Muttrarna. Han hade ne dum far som inte gillade att Johan hade hittat muttrar. Han trodde lilla Johan hade stulit dom. Men hade han det? Näää! Han hade hittat dom på marken utan att någon männinska kom till skada. Fy på hans pappa >.

2007-12-02 @ 16:52:15
URL: http://1matsa.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback