Måste man fylla år?

Så har jag alltså snortat i mig veckans avsnitt av Andra avenyn, på svt play. Want some? Klicka in er här och sen i spalten till höger, om ni inte vill vänta till måndag och tisdag vill säga!

Själv hinner jag inte se på teven vare sig på måndag eller tisdag. Jag tänkte fylla arton, kanske kanske träna friidrott, jobba med en tidning och hänga hos Willebulle i stället. Fan, kan man inte skjuta upp födelsedagen lite?

Arton är alldeles för hypat. Vaddå krogen, vaddå körkort, vaddå skriva under egna handlingar och gifta sig lagligt? Neeeeeeej, jag vill fylla 15 igen. Så kan jag lära mig köra moppe också. Utan att köra in i grannens staket.

Godnatt dåva!


Kommentarer
Postat av: Määts

Åhh, den berömda 18-års krisen. Minns själv min ungdom då jag satt i samma sits. Men slappna av bara, du kommer nog klara det hyfsat smärtfritt iallafall ;)

Postat av: bella

åh määäts! du finns då alltid där man behöver dig! deine geklipfen! hestklapf*

2007-12-10 @ 14:56:53
URL: http://brutalabella.blogg.se
Postat av: Anna

Hahahahaha, vad gulligt inlägg :D "Neeeeeeej, jag vill fylla 15 igen. Så kan jag lära mig köra moppe också. Utan att köra in i grannens staket."

Svar: haha, men det går också bra ;) skönt att bara slappa... snart är det lov :D kram!

2007-12-10 @ 17:00:35
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback