Det ska vara KYCKLINGSALLAD.

maaaout

Titta extreeeemt noga på den här bilden. (När du tror att du har tittat klart, så ska du typ tokstirra på den i 10 sekunder extra, bara för att vara på den säkra sidan)

Detta är nämligen den ultimata måltiden. Lätt att göra, himmelskt gott, täcker hela kostcirkeln (här är jag dock lite osäker, men jag om någon borde faktiskt kunna det här, med både en farmor OCH en mormor i mattantsbranschen...) det är helt enkelt bara att slänga ner lite paprika, majs, gurka, kycklingbitar (men givetvis, vi måste ju ha KÖTT!) bönor, sallad, ananas, fetaost, soltrokade tomater, pasta... vad som helst, bara det är någolunda ätbart. Sen lite vitlöksdressing på och voilá - you got THE FOOD!

Tänkte förresten att eventuella framtida barn skulle kunna födas upp på ovanstående mat. Det skulle väl inte vara så krångligt? Som hundmat typ, man häller pastasallad i stora 30 kilos-påsar, fryser in och sen är det bara att plocka fram en säck varje kvartal typ.
HA, där sa jag något!

Nu ska jag äta. Pannkakor kanske? Jag har precis lärt mig göra pannkakor. Jag älskar pannkakssmet. Det finns dock ett dilemma; när jag väl är klar med den första pannkakan så är jag redan helt sjukt trött på pannkakor, eftersom jag äter massa smet också. (Eller dricker rättare sagt, det är rätt rinnande..)

Någon som vet hur man slänger upp dom i luften förresten? Teach me!

Kommentarer
Postat av: Määts

Jag tycker nog mer om pastasallad med Rode Island eller Thosand Island sås ^^
Lennys favorit är nog mer den salladen med människokött istället för kyckling

2007-08-11 @ 15:33:29
Postat av: Kääj

uhuhuhuhuhuhuh KÖTT!Oh du midle så mumma^^ men ska du göra maten själv, vad budget schackliene :O

2007-08-12 @ 11:39:23
Postat av: Anna

Haha, du skriver så roligt! Pannkakor är gott :'D

Postat av: Anna

Svar: tack! :) jag har jobbat med designen länge, haha. ja, jag med :D riktigt myspys och sånt... synd att det regnar så mycket bara ;D ha det bäst du med!

2007-08-12 @ 14:11:31
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Anna

Svar: vad gullig du är! :) jag kommer nog skriva om det om några dagar i min blogg, håll ut, haha :D men det är nog inget speciellt för er läsare, mest för mig då (A) ;)

2007-08-12 @ 21:36:33
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback