Ååh massa varmt!

We like that!  ;D (Ursäkta om jag talar för hela befolkningen nu, men jag kände mig tvungen.. kan man annat än älska det här vädret?) Idag tog jag sovmorgon.. ganska mycket sovmorgon om jag får säga det själv. Jag har aldrig riktigt varit en morgonmänniska, även om det kan vara skönt att gå upp tidigt så man för något uträttat om dagarna.

Nu ska jag in i duschen och svalka mig lite, och sen blire en runda till hästen! Efter gårdagens dressyrpass (som var helt maaagiskt, jag får fortfarande rysningar ^^,) så känner jag på mig att det kommer bli bra idag med! (Med mina och Willes mått mätt, alltså!)

Så vill jag tacka alla godingar som läser min blogg och som kommenterar!
Tack, jag blir huur glad som helst :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback