segast, alla kategorier!

Gaah, jag är typ segast.. har en hel hög grejer kvar att fixa, såsom matte, filmrecension (som jag duktigt nog redan inlett) och medialäxan där det gäller att skriva meningar med vissa ord.. fast, det finns ju tid på resan hem liksom, sex timmar på tåget !

Segast kan jag nog även nomineras till när det gäller humöret för tillfället, sitter här och väntar på pojkvännen, som äter lite kvällsmat och borstar tänderna. Imorgon blir det som sagt hemfärd, usch och fy. Vill vara kvar här i all evighet! Kan man inte klona sig på ngt sätt, eller låta tiden frysa sig när man befinner sig någon annanstans? Vill ju liksom hem till pållen och alla underbara människor därhemma!
FRIDAS ÅTERKOMST får inte heller missas, under några omständigheter!
btw, dags att pallra i säng, så jag orkar med att resa imorgon >.<

herrå!

Bellis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback