Hey hösten!

Ute river blåsten i trädkronor och lövverk , de gulnade löven virvlar över marken
Vill bara krypa ihop med en stor kopp te, en mysig rulle och en varm stickad kofta (dagmar gör otroligt fina!) framför teven tillsammans med pojkvännen. Min älskling kommer hit på fredag! Flyger omkring på små moln just nu, tihi. Vi har inte setts på ungefär 5 veckor, hur orättvist är inte det då?!

Nu är jag äntligen klar med inlämningsuppgiften om vatten i geografin.. wuhuu, hade tänkt fira med att slippa mattepluggningen idag. Känns lite som om matteprovet kvittar faktiskt.. jag fattar ändå inget. Jag behåller ju hellre mitt VG i geografi och riskerar ett litet IG på ett matteprov, som ändå går att göra om. Är helt slut både i kroppen, huvudet och i tankarna. Det har varit lite mycket för mig nu, ska bli helt underbart med ett höstlooooooov! Bara ta det fina fisken och sova (inte alltför länge bara!), rida, mysa framför teven, gå på bio och åka till mormor. Dessutom har jag fått den stora äran att göra trädgårdsarbete för pengar, vilket jag inte tackar nej till.. tro mig, om ni hade sett min budget hade ni förstått ^^,


Förresten ska jag börja att lägga fram kläder dagen innan istället. Har kommit på att jag kan tjäna en hel del tid på det, hehe. Nu ska jag sova!
Ciaaaaao !

96981-13


Kommentarer
Postat av: robin

fintkort!

2006-11-22 @ 23:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback