Första bilden på min outfit ^^,

Inte kloookt vad jag inviger grejer hela tiden! Första inlägget, första outfitskollaget, första dagens outfit osv.  Någon gång måste ju vara den första, eller hur?

För övrigt har fredagen varit helt okej, trots att vi har lektioner hela dagen stup i kvarten.. hinner ju knappt hämta nya böcker innan nästa lektion startar, hmpf.. Sen sprang jag in på Lindex och köpte ett svart diadem,  mycket bra det ;D

Idag bar jag följande:
ljusa stuprörsbyxor, Cheap Monday
svart linne, JC - vit rock t-shirt, JC 
mörkbrun skinnjacka, hittat i mammas garderob (!)
 röd sjal, okänt ursprung
 ballerinaskor, vagabond


Observera min positiva tumme, som fungerade som någon slags automatisk pose.
Väldigt snitsigt hörrö ^^,


Kommentarer
Postat av: sara

Den där skinnjackan ser precis ut som den som säljs på HM.. :)

2006-11-05 @ 17:23:17
Postat av: Bella

Sara: Oj, det har jag inte tänkt på. Det kanske den gör! Hur som helst är det något konstigt mätke på den, typ M design eller något.. men jag gillar den :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback