Svart, lång kofta, numera i min garderob!

Yesbox, var och köpte en kofta i modell längre idag. Den var svart, i ullblandning (70% ull och 30% akryl) köpt på JC och varm och skön att ha nu när vinterkylan tränger sig på...ugh! Känns skönt att äntligen kunna pricka av en sån kofta från min egna inköpslista.

Blir lite totaluppfräschning nu, ska efter många om och men klippa mig och färga håret nu på måndag. Jag längtaaar! Har inte riktigt bestämt hur jag ska klippa mig ännu, men det blir iallafall slingning av min utväxt ( sedan slutet av JUNI, herregud.. det är som tur är inte så långt från min vanliga hårfärg, med andra ord: det låter värre än vad det ser ut (; )

Well, har just druckit upp en stor härlig mugg (min med en flörtig Nalle Puh på, finaste!) med världens godaste gröna te i! Nu ska jag ge mig ut i kylan och försökta leta reda på min bushäst, för idag blire dressyr!

ciaaao!

Kommentarer
Postat av: robin

Hällsa Ida när du är ute vid hästarna :)

Postat av: robin

Blev de bra efter besöket hos frisörn ?

2006-12-09 @ 04:32:22
URL: http://jaakola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback