Fredagskväll

Nu har jag äntligen varit och köpt de där strumpbyxorna som jag var och kollade in! Det blev ett par stickade i ull, något sticksiga men det får man väl ta antar jag, snygga är dom iallafall! (De är mörkgrå till färgen och ribbstickade) Kommer kännas ovant då jag inte är 'strumpbyxetypen', men det blir säkert jättebra, hehe. Fick förresten lite julkläder presenterade i en katalog ifrån H&M idag, hittade en massa fint där! Bland annat ett fint halsband med lååång guldkedja och berlock (gaaah, jag älskar det fortfarande), fast bäst vore förstås en kashmeretröja, en grå sådan. Skulle heller inte ha något emot om någon gav mig en kofta i viskosblandning, eller en svart polotröja. HEJA BASPLAGGEN!

Dagens sanning: Plötsligt känns marshmallows inte lika tilltalande längre...
Dagens sanning2 : Howlin' Pelle, jag börjar får abstinens. SLÄPP NYA PLATTAN SNART!

96981-19





Kommentarer
Postat av: mmm

ska du inte ha dagens falska ord oxå?

2006-11-18 @ 01:11:21
Postat av: Bella

njae, varför inte dagens sura pojkvän?

Postat av: robin

förlåt. :/

2006-11-22 @ 23:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback