Dressyrlektion!

Mycket häst det blir denna helg, faktist! Red i en timme i förmiddags, tagit in hästarna ikväll, ta ut hästar tidigt i morgonbitti, och sedan lite dressyrträning imorgon förmiddag. DRESSYRLEKTION, för tusan! Det var typ, megalänge sedan! Vilken snäll mamma jag har, som betalar den åt mig! *tacksam* Ska diska hela veckan ;-) hehe.

Förövrigt, en okej lördag. Bara nu på slutet som den blev väldigt tråkig. Jag, mamma, pappa och vovven hyrde Wallander- Jokern och kollade på, trevligt som alltid. Sedan har jag städat mitt rum, pluggat lite, suttit här och knåpat ihop ett kollage som tog typ en timme (se nedan) Ska bli underbart att sova!

God Afton, & Adieu!

Kommentarer
Postat av: robin

ja hon är faktiskt snäll :)

2006-11-23 @ 19:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback