Jag räknar dagarna!


96981-27
hur det kunde ha sett ut..

Snart är det jul! Jaha gud, ska vi klämma ur oss lite snö också då, på julaftonsmorgonen? Så att det blir en mysig julfika i stallet för min del! Hjääälp, jag har inte köpt en enda klapp hittills..det blir lätt panikshopping fredag lördag då, precis som vanligt (; Mamma, pappa, syrran, mormor, farmor & farfar, Martina, hästen och hunden ska ha en gåva ifrån mig. Det kommer jag väl fixa, eller?

Thea, (hunden, förresten) somnade på pappas stora hög bestående av träningskläder som låg framför brasan..usch, nersvettade och äckliga! Men där låg hon, den omutbara brutaltassen och vilade sig. Funderar på att köra henne i tvättmaskinen? hoho

Ursäkta den icke uppdaterade bloggen btw. Den blir utan tvekan lidande då skolan blir alldeles för krävande, typ som nu. Misströsta inte, I will be back (:

ciaao bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback