Fönsteruppdatering

Jag kan med glädje meddela att lampskärmen nu är på plats, efter många om och men. Ett glas vatten till min lilla krukväxt också, tyckte han såg lite törstig ut. (Gul, slokande blad och bladfällning är väl ett tecken på att något är fel..har jag för mig.)
Måste säga att det känns sjukt bra faktiskt, ett litet steg för mänskligheten, men ett stort (nåja, vi behöver ju inte överdriva..större!) steg för mig. Första gången ever som jag faktiskt vattnar en blomma UTAN att någon har bett mig om det typ 50 gånger. Men så fick ju Herr 'Liten-ful-90-talsblomma-i-Bellas-fönster' också stå ut med en hel del torka..

Imorgon ska jag skriva ett djuuupt självporträtt om mig själv, som läxa från textkommunikationen. Jag är inte dummare än att jag förstår att detta kan sluta precis hur som helst.

Läggdags nu, Sweet Dreams!


Kommentarer
Postat av: Määts

Ingenting från 90-talet är fult, bara 90-tals HipHop kanske, men det är en annan historia. Så din blomma är fin som den är ^^

Postat av: Anna

Den var fin utan skärm också ;D

2007-08-29 @ 15:14:47
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Kajsa

evah'evah' evah' evah' evah' äva?:O

2007-08-29 @ 22:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback