The naked light

window

Jag
'Mamma, tror du att det finns någon möjlighet för min lampa att få en lampskärm på sig?'
Mamma 'Kanske det'
Jag 'För jag skulle gärna vilja ha en, det ser så.. bart ut liksom'
Mamma 'Mmm..'
Jag 'Men vaddå, har vi verkligen INGEN jag kan ta?'
Mamma 'Jag vet inte..'

Seriously. Ska det behöva se ut sådär? Jag börjar ju garva varje gång jag ska kolla vilket väder det är ute ^^ Nu har det stått så i flera dagar iallafall.. vi får väl se om grannarna följer efter trendsettern i kvarteret ;D

Nu måste jag sova. Snart kommer jag få ett intressant samtal från Finland, och nu har jag utlovat att låta som en knarkare när jag svarar, så jag måste liksom slagga ihop så jag uppfyller förväntningarna. Good Night!

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: ja, jag har börjat läsa den! :D ligger typ på 10:e kapitlet redan, haha.. Nej, jag har inte läst ngt av Martina Haag, kanske borde?
JAg tycker din lampa är snygg, haha :D

Postat av: Anna

Svar: Tack. Jag har haft det helt underbart kul. ska precis skriva om det i bloggen :)

2007-07-14 @ 16:35:11
URL: http://annapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback