'Vaddå ska jag gråååta nu ellöör?'

Efter en MYCKET händelserik dag, så ska jag med bestämda små pingufötter bege mig i riktning mot sovrummet. (Det roligaste med mammas lägenhet, förutom badkaret, är att man känner sig som pingu när man går omkring barfota)

Idag råkade jag låsa mig själv ute och missa en buss. Sen lurade Kajsa mig att hennes mamma skulle ge mig stryk eftersom Kajsa bjöd mig på ett ballerinakex som hennes lillebror hade köpt.

' Fan..vi skulle aldrig käkat dom där kexen Bella..nu får vi skäll..och stryk!'
' VA?! men det var ju DU SOM GAV MIG KEXET KAJSA, JAG ÄR OSKYLDIG!'

Det hade hon jäkligt kul åt i en kvart ungefär.
Sen åt vi pepparkakor med philadelphiaost och diskuterade framtidsplaner.
Det ser onekligen ljust ut.



Kommentarer
Postat av: Emzaalbos

Haha, thanx! Mina steka-och-va-het-på-stanbrillor duvet ;)

Postat av: Åås

Hahaha, hon berättade om kexen idag. :P Hahah, klcokren. Tur att hon bara ville fråga vad en koloni var :)

2008-05-30 @ 11:31:23
URL: http://ecstasies.blogg.se/
Postat av: annso

haha vikken dag du haft XD

2008-05-30 @ 11:32:30
URL: http://annzzo.blogg.se/
Postat av: Kaj

hahahhahahah!

löööööv ya <3

2008-05-30 @ 18:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback