El rapport!

Här har minsann det inte varit liv i luckan på ett par dar! Men ärligt talat - vem bryr sig?
Jag har haft en hell of a påsk. Sovit bort förmiddagarna, sett diverse filmer, ätit pizza under stjärnorna, sjungit singstar med kusinerna och ätit påskmat med släkten. Som sig bör, givetvis!

Gått ut har jag däremot inte gjort. Jag har nästan totalt glömt bort att jag är arton och faktiskt KOMMER IN på krogen numera. Jag kan och FÅR dricka lagligt. Då kan man ju verkligen ställa sig frågan varför jag inte tar tillfället i akt och gör det? Allt detta tjat om hur gott det är med viiiiin till en god köttbit, eller en kall ööööl en sen sommarkväll..eh jaha? Jag är så bakom flötet man överhuvudtaget kan bli på den här fronten!

Hur som helst så funderar jag starkt på att lägga ner den här bloggen. Kanske starta en ny med mer go' i eller något. Vad säger ni people?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback