The United States & blogs

Guten Tag! (Tyskinfluerat ja!)
Såg ni semifinalen igår? Tyskarna vs. Turkiet. Tyvärr vann inte Turkiet (Vilket vi hoppades innerligt på), men det var supertrevligt att träffas hemma hos Antonia ändå. Fotboll var knappast huvuddiskussionen denna kväll, hell no! Det pratades glatt om både det ena och det andra, bloggar och The United States var förmodligen de två största talken denna afton. Jag är så glad för Ante, som ska au paira utanför San Fransisco i ett år. Det kommer bli great tjejen!

Har ni tänkt på hur jäkla mäktiga bloggar egentligen är?
Kanske inte just min då, men om man syftar på min namne som numera driver Sveriges överlägset största blogg? Säga vad man vill om Blondinbella, men imponerande är det faktiskt! Hur hon orkar med all kritik, det höga tempot och liknande.

Nu ska jag susa iväg till Kajs som mår lite pyton. Jag tänkte ge henne en tidning och talka about livet i största allmänhet. Friends äre bästa som finns, never forget that!
Massor av kramar!

Kommentarer
Postat av: Ante

super trevligt igår och ikväll med :D

2008-06-26 @ 18:20:57
Postat av: Kajsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback