Lookin' here baby! (You're coming my way)

GOMORRON GOMORRON! (tänk er Veiron i ottan på denna, hähä)
Jag har precis fixat två efterhängsa svenskarester (wu-hu-huuu vad bra jag är!)
och nu ska vi snart trycka i oss en efterlängtad lunch.. idag blir det tydligen 'färgstark wok'.
Det lät ju...spännande.

På tal om färgstark..idag bär jag ett ärtgrönt linne och klarblåa shorts.
Galet vackert ska jag säga er! Det ser så omatchat ut så det svider i ögonen.

Kolla det den här klädseln då?! från tjallamalla.com, that's some good shit!


Tänk er denna, en djuuupbrun bränna och ett par sjyssta pilotbrillor då..shieet!

Kommentarer
Postat av: Victor

Håller med, alltid kul med besöksrekord!

Hade väl 163 st. :)

hur många har du om dagen?

Postat av: passepartout

vilken härlig klänning!

2008-06-05 @ 10:21:00
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: annso

Me like! =D

2008-06-05 @ 15:38:17
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback