'Kolla Sverige då Bella, kolla liksom!'

Hej älsklingsbloggen! (eller, jag menar; min pluttinuttigosebloggiloggis!)
Idag har jag haft det förbannat trevligt ska ni veta.
Förbannat låter kanske en aning laddat och negativt, men ni får stå ut helt enkelt.

Jag och Kajs (och senare även Mats som ganska iskallt bara vek ut sin lilla mintgröna handduk och la sig för att jobba på brännan bredvid oss) hängde i Nossen efter skolan, vilket var galet underbart! Vattnet var rätt och slätt svalkande. (Min colaflaska däremot, var nog mer åt det fingervarma hållet..yeeek)

Jag älskar Sverige såhär års. Kajsa försökte gång på gång banka in hur vackert vi har det här uppe, och jag tror jag börjar fatta det nu. Jag vill aldrig att det här ska ta slut.

Jag vill slå in naturen, vädret, mig själv (givetvis) och alla mina fantastiska vänner och familjemedlemmar (om du är SNÄLL syrran!) i ett stooooort syrénfärgat paket med vita sidenband och bara glämta lite på kartongen ibland, för att se en liten del av paradiset.
JAG ÄLSKART!


småland baby!

Kommentarer
Postat av: annso

du har så rätt så rätt...fattar du nu varför ja vägrar spotta ut tuggummi på marken eller slänga glasspinnar i naturen...ja vill juh inte förstöra allt det vackra! =D

Postat av: Kaaaj

Det DÄR var FÖRMODLIGEN den FINASTE liknelsen JAG hört I hela MITT liv BÄLLA! Blev NÄSTAN tårögd (och NU överdriver JAG inte) (om du undrar varför jag skrev varannat ord med stor bokstav så beror det helt enkelt på att jag... kännde för det)

2008-06-02 @ 22:40:02
URL: http://kaaj.blogg.se/
Postat av: leia

haha...jag förstår dig....jag var faktiskt så besviken att jag grät halva kvällen...och då fick jag dåligt samvete mot mina föräldrar som hade ordnat och fixat å haft sig å då grät jag ännu mer:) Men studentbalen som vi hade kvällen efter var helt fantastiskt rolig!!!!



kram

Postat av: J U L i A

åååh vilken härlig bild!

2008-06-03 @ 16:12:37
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback