Jag ger er min tisdagskväll

Kvällen har ägnats åt en grymt god laxmiddag. Om heaven vore en fisk, så skulle det definitivt vara en lax. Lax är tydligen helt outstanding att grilla också, typ slår hotdogs med hästlängder!

Sedan fixade jag finishen på jordgubbstårtan också. Efter typ tio minuters vispande (jag fick ärligt talat visparm av den ansträngningen, men mamma vägrade låta mig trycka på turboknappen, så hon får skylla sig själv) hivade vi äntligen på jordgubbarna på toppen. Sen åt jag, massooor.
Jordgubbstårta är nog det bästa som finns.


Kommentarer
Postat av: Emma

Men eller hur! Håkan är gud!

Var han bra på hultan? Jag kom ju aldrig iväg dit iår, men jag har fixat jobb på Arvika nu iår så då ska jag banne mig se honom igen! ;D



Ha en fin dag nu!

Postat av: anso

du får väl ta med dig lax på fredag då =D

2008-06-18 @ 08:58:18
URL: http://annzzo.blogg.se/
Postat av: aida

Bra haha :) då kan man kika in och läsa ibland. ha de fint!

2008-06-18 @ 10:05:47
URL: http://aidaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback