Fyfaaaan vad vi är braaa!

Här kommer lite pics från le student 2008, en av de absolut härligaste dagarna ever!
Dagen började med champagnefrulle i en lite lätt blåsig park runt åttakvisten. Alla var så otroligt fina! När vi sedan skålade för oss, livet och framtiden i  champagnen med jordgubbarna i (det är tydligen tradition, jag fattar inte riktigt hooken med en flytande jordgubbe egentligen) så började det mer och mer gå upp för mig att 'THIS IS IT BELLA, det är nu det börjar! ' Vi åt en helt amaaazing exotisk bricka också sådär i halvtid, herrejävlar vad hungrig jag var!

Efter skriksjungande runt hela stan, tårar i mängder när fina Ella sjöng Gabriellas sång (fin titel där förresten ;D) och så mycket lyckönskningar som vi bara orkade med, så var det alltså dags. THE utspark!

Ögonblicket innan vi stod där på trappan kommer jag ihåg så tydligt. Hur hela klassen för sista gången var samlad, hur vi peppade varandra och hur alla skrek av glädje redan innan..Om bara några minuter skulle vi ju vara alldeles fria!

Sen släpptes vi ut. Alla skriker, världens folkmassa står och väntar på oss, vi avfyrade vår studentsång (som förövrigt ägde, bara så ni vet!) och jag springer fram och kramar den första jag kan hitta - MÄTS! Sedan får jag syn på syrran, och strax efter det blev en smilande studentbella tagen på kort av tidningen.

Wow people! Det är NU det börjar!








Kommentarer
Postat av: Kaaj

Jag ryyyyyyyser Bälla! Det var helt amaaaazing dude :D

Postat av: Emma from Sweden

fy faaan ! Vi måste träffas snart alla vi! Kanske på midsommar? :)

2008-06-17 @ 18:10:27
Postat av: anso

vi tjejer måste ses en massa i sommar! btw varför visar jag tänderna på bilderna =O e ja inte riktigt klok i huvet?!!!

2008-06-17 @ 18:50:33
URL: http://annzzo.blogg.se/
Postat av: Celina

Grattis till studenten! =) Hoppas att du får en fortsatt trevlig kväll!

/Celina

2008-06-18 @ 22:19:59
URL: http://schlaijna.blogg.se/
Postat av: emma

härliga bilder :)

2008-06-18 @ 22:26:47
URL: http://mmilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback