En lördag i juni

Gaad! Jag håller ärligt talat på att falla in i något slags dvala-liknande tillstånd.
Det är lite påfrestande att leva livet faktiskt!

Efter ett intensivt solbadande (och givetvis vanligt badade) i Nossen (känns som vi börjar kunna stället nu, jag tror det är femte gången denna veckan som jag och Kajsa trampar iväg i riktning mot den pölen) så var det bara en snabb rusch hem och slänga i sig lite kött. (I mitt fall blev det en riktig grottmänniskolunch; köttfärs, bacon och soltorkade tomater)

Sen stack vi till fotbollsplanen och checkade när svettiga boys spelade fotboll. Förresten var det inte bara därför vi var där. Naj! Vi fyllde även våra magsäckar med pepsi, festis, korv, glass och godis i mängder som skulle fått vilken tandläkare som helst att bli mörkrädd. Tydligen hade vårt godisintag en viss inverkan på matchen, det blev nämligen 2-1 till Vimmerby (som vi såklart håller stenhårt på, tänk ams pensionsreklam och ni hajar genast hooken!)

Den här bilden har väl inte sådär jättemycket med fotboll att göra, men det är laganda till max iallafall!

Le fotograf professional; Emma! wow ;D

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: dt tkr jag du ska vara :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback