Cirkeln är bruten

Hola amigos!
Jag var idag uppe vid den respekterade tiden 08:40. 08:40 är bra mycket bättre än 13:20, så mycket kan vi ju iallafall konstatera! Nu har jag dessvärre drabbats av både dubbelseende och muskler som känns helt orkeslösa, men det tillhör väl. Förresten är det inget kul att käka frukost utan smaksinne.

Nehej, nu ska jag fortsätta med mitt mejlande som påbörjades igår. Hittills har jag fått svar från redaktionen på tidningen Glamour, och det känns faktiskt riktigt kul att de tog sig tid att svara på mina questions.

Dags för mer te!

Kommentarer
Postat av: anso

vadå? vad har du skickat för frågor? håller du på att ta tag i ditt liv Gabriella?

Postat av: Malin

jag va också uppe vid 8 imorrse :)

2008-06-24 @ 12:09:45
URL: http://chickity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback