Det våras!

Vårtecknen börjar hopa sig nu. Ljusare kvällar, inga täcken på hästarna i stallet och det GÅR faktiskt att bli lite varm (och solbränd) av solen också.

Sen finns det ju andra vårtecken också, såsom överhettad buss (Jag skojar inte, höll bokstavligt talat på att stryka med in the heat of 78:an i eftermiddags, tur att mitt psyke är lika starkt som hos den sibiriska tigern.). Vårkänslor. Sommarklädes- och bikinipanik. Sommarjobbshysteri och Reseplaneringskaos. Fast ärligt talat så gillar jag the hole shit. Oftast är det i början av våren som man njuter mest, och verkligen känner skillnaden.

Min helg var förövrigt suveränt kul! Fredagen tillbringades i Hultsfred hos Saris med Mäts. Meningen var väl egentligen att vi skulle kolla på film, men det blev mest lite tevetittande, grötätning och promenad av det hela. En del confessions också - både 'Hej-utan-ögonbrynsmannen' och sjuk dragning till kyrkbyggnader (och ett odrägligt dåligt lokalsinne..) ;D
På lördagen var det THE Kims place som gällde, med mig, Käjän och Haglund. (och THE kim förstås) Lika trevligt det, även om det verkade vara beslutsångestens kväll imellanåt. Saw 3 är däremot inget för ickebrutalisar!

I helgen är det full rulle mot huvudstaden som gäller! Ska på träningsläger med heeeela gänget!

Rock on bastards!



Kommentarer
Postat av: Tiina

Här var det länge sedan man tittade in :) Va bra att du skrev så jag hittade dig igen (:

Postat av: Bella

Tiina: Vad kul att du hittade hit igen också! :)

2007-03-29 @ 08:26:55
URL: http://brutalabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback