Det blåser, typ.

Jättemassa blåst ute, men fortfarande ingen snö. Nytt år har det hunnit bli också, och därtill nya möjligheter, nya krafttag och yes - nu har har mörkret äntligen dragit sig undan för att lämna plats åt lite ljusare eftermiddagar, vilket iallafall inte jag tackar nej till.

Dagen till ära sitter jag här och oroar mig för den stackars hästpållen, som står därute i hagen och flåsar av skräck och som jag inte har någon möjlighet att ta mig till, utan att riskera både mitt, mammas och bilens liv. Hela stora vägen är tydligen avstängd på grund av alla dumma träd som 'råkat' fälla sig mitt i vägbanan. SMART. Så, istället har jag städat ur garderoben och lagt undan kläder som jag VET att jag antagligen aldrig kommer använda. Dessa ska sedan med lite tur bli sålda, eller hur som helst bortskänkta. Någon som vill ha mina gamla jeans?

adieu for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback