Wardrobe-torka!

Sitter och laddar inför släktpartaj. Min numera stooora kusse Malin fyllde 20 igår (En viktig detalj: Jag har namnsdag när hon fyller år, hennes lillebror har namnsdag när jag fyller och hon har namnsdag dagen innan jag fyller år.. liksom, VAD ÄR ODDSEN?) och vi ska dit och käka. Och prata. Men mest käka.

Något säger mig att jag kanske borde gå och typ göra mig iordning. Jag kan väl åtminstone lägga fram ett par dugliga kläder? (Min syster som numera lever livet som student nere i Växjö har ockuperat duschen för tillfället, så det är bara att uthärda hennes schamponering...)

Men nu är mitt klädproblem ett faktum: Jag har brist på precis allt. Eller nej, inte ridstrumpor och stora 'idrotts-och sov'-t-shirts, det har jag i överflöd. Skulle förmodligen kunna bygga en stor borg av alla knälånga t-shirts, och sedan lägga ridstrumpor runt som en oerhört smal vallgrav. (Jag erkänner redan nu att det kan ha varit min absolut sämsta jämförelse hittills.. men man kan ju inte lyckas jämt, right?)

Jag ska alltså ta mig samman och skriva en inköpslista, måste bara tänka ut vad jag mera exakt kan tänkas behöva. Vad behöver man egentligen? Bortsett från rutiga knästrumpor och XXL-tröjor med urtvättat 'funktionär'-tryck?


Kommentarer
Postat av: Hanna

just så.

Postat av: Anna

Svar: du kommer nog på något :) jag vill bli sångerska, så det blir nog estetiska linjen! :D jag har inte riktigt bestämt mig linje än, men det är sångerska jag ska bli ;) tack tack, jag försöker krya på mig! (jag har addat dig på msn nu btw) :)

2007-08-27 @ 15:25:10
URL: http://annarocks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback