Let's make a deaaal.

Imorgon gäller det.
Pa-daaaam! The big day of logics. Nu skojar jag inte.

Jag kommer klara det. Jag kommer gå in i B11 som lugnet själv (tänk Roger Pontare fast utan fjädrar!) sätta mig vid min bänk, ta tre (det här med perfektion är viktigt, ENDAST TRE! annars kommer allt gå och helsike) väldigt djupa andetag, ta fram mina... ehm... två pennor förhoppningsvis fullproppade med stift av rätt storlek. (Påminnelse till mig själv; LINJAL, MINIRÄKNARE, SUDD, VATTEN. Pfft, har man guldfisksminne så gäller det att skriva påminnelser överallt..ska sätta en lapp på dörren också)

Sen ska jag skriva vänsterhanden av mig. Jag räknar med blyertssvärta över hela vänster underarm. (Mina vänsterhänta medmänniskor knows that I'm talking about ;D)

Som en liten belöning till mig själv när jag har klarat provet, så ska jag beställa Touche Eclat Radiant Touch No 01 (concealern från YSL) från
beautyplanet.se. (Där kostar den nämligen 'bara' 250;-)

Nu ska jag käka lite, sedan åka till stallet. Ciaaao!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad för prov? :O Är du vänsterhänt? :D Coolt! Vet inte många som är det, haha. Lycka till på provet!! :)

Postat av: Stina

Jag lovar, det är stina som skriver nu, har inte haft kontroll över henne idag :O men uhhja vad du kommer knäcka de där mattetalen hårt! för att ge dej ngt att se fram emot kan jag säga dej att stina LÄR ha sin svarta hästsko i lack på lördag (jag skojar inte)CHICAGO!

2007-08-22 @ 17:21:33
Postat av: Missankre

jag ska läsa matte 3 nu i höst, usch å fy vill verkligen inte.
annars gummsan allt bra?
puss

2007-08-22 @ 21:56:20
URL: http://missankre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback