Kaaaaaaajsa fyller åååår!

Världens bästa Kajsa (även kallad Maaasta, Stina, Chassmine och Andy)  uppnådde idag, klockan 15;56 den imponerade åldern arton bast. Nu är hon alltså myndig, till skillnad från mig då, som FORTFARANDE står under mina föräldrars regler. (Jag kanske kan fråga om Kajsa kan adoptera mig tills jag blir arton eller något? eller jag vet inte...*ser lite bortkommen ut*)

Tänkte inte tillägga så mycket mer, (ska nämligen äta kvällsmat och duscha, därefter sova) förutom att läckerbiten Kajan får posera med en hultan-langos några minuter innan Velvet Revolver entrade hawaiiscenen. Det var sommar, hultan, mängder av skönt people och MUSIK!

Vi vill onekligen tillbaka båda två.

kajsa

Kommentarer
Postat av: Kajan

Åhh taaaaaack så mkt BÄLLA!:) (dobby, lennart, schaquline, lou) (A) assaaa annars kan vi ju bygga typ en jättestor fågelholk och bo där tills din magiska dag då du blir KVINNA på riktigt^^ eller jag vet inte..*ser extremt bortkommen ut*
och ÅHH vi vill tillbaka!! :) "assa, jag betalar minst fem gånger så mkt för mina underkläder"

2007-08-29 @ 22:10:35
Postat av: Tiina

ÅH LANGOS ÄR HELT KLART ETT MÅSTE PÅ HULTAN :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback