Digital kalender - med rätt att döda (..eller jaaa.. nästan)

Mission complete! Matteprovet är numera historia. Resultatet vill jag inte ens tänka på, men jag kan nog preliminärt betrakta mig själv som en vinnare (Är ju som jag redan tjatat om, väääldigt sugen på den där concealern..är rädd för att jag kommer köpa den hur det än gick på provet...bara tanken bevisar ju vilken leeehuuuuseer jag egentligen är! *tar det berömda Bart-greppet på mig själv*)

Idag har jag mest bara ätit på Sibylla, bråkat med en liten digital kalender (med brännsår, läskiga spökvibbar och obehagskänslor som följd, när det lilla aset började pipa fram 'Für Elise'....HJÄLP!) ridit i ett Irlandsliknande klimat (med luftfuktighet som i amazonas) med Jennifer och slappat inför skolstarten, som förövrigt sker imorgon klockan 08;30.

Sen måste jag sluta med mina långa paranteser. Eller nej, det måste jag förresten inte. Det är bara det att utan dem så vore mina blogginlägg typ 2 rader långa. Waaay to kort alltså. Bit er i kinden och stå uuuut!

Skönhetsömnen påbörjades 22:35, Sleeeep good! (Nej jag skojade bara, skulle bara retas lite med min gamla engelskalärare ;D Sleeep WELL!).

Kommentarer
Postat av: Micke

*biter mig i kinden och står ut*

Postat av: Määts

Du menar insidan av kinden va? För det blir så himla svårt att bita sig på utsidan... Jag har försökt nu ett tag o det går liksom om man viker in kinden. Fast det är inte lätt, så jag skippar nog det där med bitandet :O

2007-08-24 @ 13:42:34
Postat av: Kajan

haha "but i dooo sink tat jour englash is värry gud!" (hälsade på henne idag i lärarrummet) (jaa, jag var där och skulle kopiera asså) ( jag hänger inte där frivilligt^^) (nu har jag lyckats med 4 paranteser i rad) och vaaaad är oddsen för det liksåååm :) BOSTON!

2007-08-24 @ 17:22:17
Postat av: Anna

innan jag börjar; HAHAHAHHA, vilken kommentar du fick av signaturen Määts xD
hoppas det gick bra på provet :) vilken årskurs går du i?

2007-08-24 @ 20:13:03
URL: http://annarocks.blogg.se
Postat av: Victoria

ja vänner är underbara :)

2007-08-25 @ 23:06:45
URL: http://virraan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback