Puuh, klar med filmrecensionen på CLICK

Yepp, äntligen är den klar. Har tagit mig en hel söndagskväll för tusan! Nu är det bara att hålla tummarna för att min lärare tycker bättre om denna än om min förra recension, på Ice Age 2... haha! I en timme trodde jag förresten att vi inte hade någon skola imorgon, på grund av att en tjej tyckte sig höra vår ena medialärare säga det.. Tyvärr var det ju inte så -.- Men, ovetskapen var kul så länge den varade ;-)

Känns himla tomt utan min lilla pojkvän här.. min säng känns plötsligt.. väldigt stor! Inget som pressar in en i väggen här inte, snörvel. Nu har vi varit tillsammans i över ett år. ETT ÅR! Det är bra länge det, jag osm inte haft ett förhållande innan. Det har sina turer, men för det mesta funkar det bra mellan oss :-) Jag vet att han brukar läsa bloggen ibland (mest för att göra mig glad, men ändå, hehe) så här kommer en hälsning till honom: Jag älskar dig gubben! och tack för de fina presenterna, för fikat, för ALLT! Du är
underbar!
Jag fick ju en parfym förstår ni, Laura Biagiotti's Aqua di Roma. Luktar underbart! Tack tack TAAACK!

Vad använder ni för parfym? (inte för att speciellt många läser, men om någon känner sig manad så får ni gärna skriva, blir glad för allt!)

Nehepp, sovdags! Ciaaao
parfym

Kommentarer
Postat av: robin

gulligt älskling^^,

2006-11-05 @ 22:40:15
Postat av: Bella

Robin: Jag vet, min älskade :-) Har du en blogg eller? Mer än jag visste!

Postat av: Tina

Jag har escadas nysaste, jag gillar den inte, men den speglar mig så himla mycket. sen har jag en dior parfym :D

2006-11-06 @ 17:48:54
URL: http://tiinapaananen.blogg.se/
Postat av: Bella

Tina: Vad härligt! Jag vill ha flera parfymer :-)

2006-11-08 @ 22:24:19
URL: http://brutalabella.blogg.se
Postat av: robin

du är mer än allt annat värd den!

2006-11-22 @ 23:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback