Tillbaka på banan!

Idag var det en riktigt heavy dag i skolan.
Det är som om både skrivaren, datorerna och allt annat teknisk jävlas med mig, så fort jag är i närheten. Vi var kvar i skolan till kvart i fem för att fixa med projektarbetet, både jag och Kajsa var alldeles snurriga i skallen när vi cyklade hem sen, huhu!
Efter ett huuge intag av revbenspjäll (på en måndag!! WOW!), mängder av fetaost och ciabattabröd så var jag rätt snart tillbaka på banan igen, och det kan jag tacka mamma för ^^ (Fänk you!)

Efter en omgång te är jag nu totalladdad för en ridtur också, det blir nice i det fina vädret!

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud så gott med revbenspjäll!! Har vart sugen på det en vecka! Borde snart ta och käka det tror jag! =) Ha en bra kväll du också!

Postat av: Petra Bloggar

åååh vad gott med revbenspjäll mumma

eller "röbetspetsar" som jag sa när jag var liten fniss

2008-05-19 @ 21:56:29
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: Sanna

Skönt med bra väder här regnar det om vartannat så vädret är rent ut sagt SKIT så trött på det här vill ha varmt nu, säger det skulle flytta mot varmare breddgrader...

Ha en mysig måndagkväll!!!

2008-05-19 @ 22:02:20
URL: http://sannasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback