The first list!

Nu när alla big bloggers sagt sitt om denna lista, så kan väl likagärna jag göra samma sak...sååå, some Bella-history!

För 5 år sedan...
Blev jag förmodligen Sveriges lyckligaste tjej, med tanke på vi köpte en övergödd ponnyhäst, allmänt känd som Willebulle. Han är fortfarande mannen i mitt liv, fyller 15 dagen innan min student och då JÄKLAR ska vi ha kalas!

För 3 år sedan..
Slutade jag nian och gick på min första Hiveskonsert  vilket medförde (positiva) men för resten av livet. Några månader senare blev jag för första gången involverad i förhållande och kyssar och grejer; dvs tillsammans med första pojkvännen ^^

För 1 år sedan..
Var jag fett cool och lite sur över att dåligt planerande gjorde så jag föddes på julen, eftersom typ halva bekantskapskretsen fyllde arton på våren.

För 3 månader sedan..
Fick jag precis ordning på min blogg igen, efter att ha tappat modemet i golvet...(smaaaart!) Jag & girlsen medverkade i en nattinnebandyturnering också, OH MY GAAAD vad kul vi hade! (Dom som kollade också förmodar jag ^^)

Igår..
Hade jag hiskeligt kul i skolan, precis som alltid. Vi försökte bestämma studentsång, och det hela slutade med att jag föreslog typ..'Havet är djuuuupt'

Idag..
Har jag lärt mig massor, konstaterat att mina jobbarbyxor är grymt för korta och att kalla pizzakanter är en underskattad lunch.

Imorgon..
Ska jag jobba mitt första pass och rida en sväng för att varva ner bodyn lite

Om ett år..
Är mina skillz inom diverse områden updated for sure! Sen har jag förstås jäkligt kul också!

Kommentarer
Postat av: annso

haha din blogg e så jäkla kul att läsa Bälla! å då ska du veta att ja e fruktansvärt kräsen å aldrig läser bloggar! =D

2008-05-17 @ 18:35:26
Postat av: bella

annso: haha du är la för söööt anz! du vet att jag blir alldeles megaglad! väntar dock fortfarande på att DU ska starta en blogg, vad väntar du på liksom?! näe, nu ser du till att kicka igång en blogg ska du se! ser på dig på ett myyycket förnuftigt sätt puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback