Sommarens första altaninlägg

Wuhej! Jodå, det stämmer bra faktiskt! Jag sitter uppkrupen i en av stolarna ute på altanen. Hade precis fyra getingar på besök som ville käka lite grapefrukt, men aldrig att jag lämnade ifrån mig den!
Det är så ruskigt gott att jag blir alldeles varm.
(Vilket iofs inte är speciellt konstigt, eftersom det är typ 25 grader och jag precis hoppade i mina kanonsnygga, men ack så tjocka studentbrallor)

Hur som helst så tänkte jag vänja mig vid getingar och humlor och såntdär, lite stegvis. Jag vill ju inte att dom randiga små jäklarna ska få påverka mitt sommarjobb som godisförsäljare allt för mycket liksom.

Åh vad jag älskar det här vädret!
Om man kan pussa på ett väder, så hade jag helt klart gjort det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback