Sleeepy!

Nu har jag hunnit med tre sporter på typ tre timmar. Det har jag spenderat på följande sätt:
-först cyklat i ilfart ner till stallet för att lämna ridgrejerna
-sedan full rulle i antes fina car till sibylla för inhandling av mjukglass med chokladtoppning med polkaströssel i bägare (HOLY COW vad god den var!!) Det här var iofs ingen sport direkt, men ack en sån viktig del i min fredagskväll!
- kollat pappas lag i fussball...och jaaa, det gick väl helt okej?! ^^
- ridit världens finaste (och tjockaste, iallafall för tillfället) hästbulle!
- cyklat hem i fredagseveningen och dragit in alla ljuva majdofter (bortsett från alla smokingodörer...wäääk!)

Godnatt nu alla människor därute!


 


Kommentarer
Postat av: Henke

kolla min blogg http://livetsomhenke.blogg.se/ och se inlägget henrik testar: flyga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback