Nästa anhalt; badkaret!

Jag är en duktig kvinna.
Idag har jag alltså workat, 09.30-16.00, iförd röd (och alldeles för stor, ser ut som en klänning!) pikétröja och en himla vacker namnskylt. De svarta waaay to korta byxorna fick stanna hemma idag, hoppade i replayjeansen istället - good choice måste jag säga! Hackade tänder som en liten hare imellanåt, huh!

Det har varit lärorikt, verrrry nice och massor av trevliga people!
Nästa anhalt blir alltså le bath och lite choklad vid sidan av, känns som en bra belöning!


Kommentarer
Postat av: Mli

Svar: Hehe jo jag ska nog stå ut med den ett par 60 år sådär :) Japp ska dit, första gången :D Ska du dit?

Postat av: andeverythinginbetween - by carrie

haha ajjemen :) tack så mycket!

dagen har varit underbar, kom nyss hem från musikalen jag var på. jag köpte ett par jeansshorts och några linnen. kanske kan lägga ut bilder när jag kommer hem? :)

2008-05-18 @ 21:47:18
URL: http://carringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback