Morning fellas!

Det är en gråmulen och frisk förmiddag i norra småland idag.
Detta hindrar mig dock inte från att njuta av den härliga fredagsskänslan i kroppen - weehaaa!
Sitter vid snyggskärmen (vilket kan beskrivas som en liten plasmateve, den är säkert 23 tum big liksom) och försöker febrilt få klart de jäkla skolarbetena som tynger ner mitt annars glada humör.
Nu har jag precis skickat iväg två rester till le svenskaläraren, får hoppas att jag skickade till rätt adress bara!
Har en tendens att alltid lyckas stava fel när det gäller mejl och annat tekniskt..huh!

Förresten, det här linnet?! Är det inte vackert, i all sin enkelhet?


Älskar det liksom! 599;- på
tjallamalla.com

Kommentarer
Postat av: annso

åh va seriös du e! bra att nån tar tag i sitt liv!

2008-05-16 @ 18:54:35
Postat av: vendela

så fint var det tycker jag :) och fickan är liksom pricken över i:et.

Postat av: e m m a

fin bild :)

2008-05-16 @ 22:57:32
URL: http://eeemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback