Ännu en dag...en gudagåva!

Hoho!
Dirk Mcstride får inleda denna morgon. (För er som inte fattar hooken så rekommenderar jag ett besök på P3's sajt för lite mer köttslamsor på benen, som Dirk säkerligen hade uttryckt det.)

Jag är suuuperpigg. Alltså, really! Vi hade ingen frulle hemma heller, vilket resulterade i att jag knaprade skorpor och halsade te. Sen drog jag på mig mjukiskläderna och stack till bussen. (IN TIME! hör och häpna!)

Förresten gick redovisningen förvånansvärt bra igår. VLC-playern jävlades med mig när jag skulle visa filmen, jag pratade i 180 km i timmen och hela talet överskred tiden med typ sex minuter. Men ändå liksom!

Kommentarer
Postat av: SARA

Svar: Det tycker jag du ska göra, 89 kronor är det lätt värt!! :)

Postat av: annso

Våra tal ägde igår XD

2008-05-08 @ 18:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback